Thursday, February 19, 2009

På tide å revurdere livssynet mitt?

Her har jeg gått i alle år og trodd at det tasmanske uhyret var et tegneseriefigur og intet annet enn det.

Men hva oppdager jeg? Jo, der i en australsk dyrepark er dyret i levende live! Den eneste forskjellen fra tegneserieutgaven var essensielt at den ikke blir til en tornado når den løper. Sånn ser den ut:



Den ligner mest på en mutert kjemperotte!



Men når uhyret fra tasmania eksisterer, så må jeg kanskje revurdere alle de andre tingene jeg heller ikke har trodd på siden jeg ble voksen: Julenissen, for eksempel. og gud?

1 comment:

tormodh said...

Da må du være forberedt på at de andre figurene ikke helt er slik de blir framstilt heller da...

Julenissen leverer ikke ut gaver, og reiser ikke rundt jorda på en natt osv, men eksisterer gjør han nok. I en dyrepark, kanskje? ;)